Hur dum får man bli!?

2010-03-17 18:37:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har jag för första gången lyckats färga en tvätt rosa! Lyssna på detta: Jag lyckades till och med göra det TVÅ gånger!
Blir såå arg på mej själv. Hur dum får man egentligen vara när man kastar i en ceriserosa klänning i en vit tvätt!? Att jag sen gjorde om samma sak igen är ju ännu mera puckat. Jag skulle kunna förklara hur det gick till men jag inser att jag inte kan förklara det på något bra sätt som inte gör att jag låter ännu mera puckad än jag redan gör.


En kofta som jag tvättade för första gången blev rosa. Tyvärr inte fint rosa heller utan helt enkelt missfärgat rosa. Oanvändbar med andra ord. Det var de hundralapparna...
Några fler barnplagg blev också färgade, men inga nya dyra plagg vad jag upptäckt ännu iaf. Ska snart ställa mej och stryka och vika tvätt och då kommer väl domen antar jag. Jag vet inte om jag ens vill se hur mycket som blivit förstört.

Gahh...

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Tusen tack. Kul att du gillar bloggen!



Aj då, det lät inge bra.. två gånger också. Attans kort sagt! Men nu gör du nog det inte igen iaf ;)

2010-03-17 @ 20:15:05
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback