Imorgon blir vagnen min - Babyjogger city select!

2010-03-03 23:05:58 Shopping
» Kommentarer(0) «


Jag är knäpp. Tur att mamma är utomlands och inte kan ringa mej och tala om för mej att jag inte borde göra detta.

Imorgon åker jag och en god vän till götebog och hämtar hem en ny vagn åt oss. Självklart ska jag provköra den i affären först, men med största sannorlikhet så blir den min. En liten tur på nordstan blir det nog också hoppas jag. Lite vårshopping är ju aldrig fel.

Känns kanon att få en ny syskonvagn. Jag trivs inte bra med vår breda vagn. Den är inte min typ av vagn helt enkelt. Med tanke på att Mira är så liten än så kommer vi förmodligen att behöva syskonvagn länge till också. Jag vill bli av med mina gravidkilon nu en gång för alla och då vill jag ha en vagn som är rolig att gå på promenad med.

Usch klockan är jätte mycket och det är massa saker jag vill göra innan jag lägger mej... o så hamnar jag här såklart. Dumma mej.
Maken har redan gått och lagt sig och likaså Theo. Jag borde också... men "ska bara" först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback