Läkarbesöket

2010-03-25 18:16:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Det gick bra hos farbror doktor. Han kunde inte höra något konstigt på Theo. En vanlig envis förkylning med andra ord. Bara att fortsätta med näsdropparna och hoppas att det ger sig snart. Vi fick Ventoline för hostan och rassligheten. Hoppas att det blir lite skillnad med den medicinen.

Idag har jag och Theo varit på en långtur på stan. Det var så mysigt att gå omkring där med vagen och en nöjd liten bebis sovandes i den. Vi strosade omkring och hittade ett och annat. Precis innan jag skulle gå hemifrån plockade jag fram min vårjacka för att slippa svettas ihjälp under shoppingen. I jackfickan hittade jag då 200 kr. Jag lovade mej själv att jag skulle få köpa något roligt för de pengarna och så blev det också.

 
Köpte dessa i storlek 74 så att Theo ska kunna ha det till sommaren. Hur tufft som helst:)

Sen blev det ett par skor till mej, men de har jag ingen bild på än.

Kommentarer
Postat av: Tova

Härligt med lite vårshopping :) själv har jag inte köpt något till mig själv på 100 år känns det som, kändes ju lite meningslöst när man var gravid hihi, utan det har mest blivit bebis-prylar... men visst blir man lite sugen på lite nytt och fräscht i garderoben denna årstid :)

kram

2010-03-25 @ 21:12:13
URL: http://metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Emmelie

Så tuffa! Själv ska jag faktiskt få ut o shoppa lite med Stumpan imorgon då det bär av till Borlänge. Det var ett tag sen jag var där sist o med mannen i trysil så blir det skönt att komma bort från vardagens ensamma tristess=) Önska mig lycka till att jag hittar d jag vill=)

2010-03-26 @ 12:55:17
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback