Meandi shopping

2010-03-18 21:09:24 Shopping
» Kommentarer(1) «


Som ni kanske förstår så kunde jag ju inte hålla mej helt från att shoppa ikväll. Men jag tycker ändå jag var duktig som endast kom hem med två bodys till Theo. Inte en enda klänning till Mira även om det fanns flera fina. Jag fick hela tiden tala om för mej själv att det faktiskt är så att Miras garderob svämmar över av fina klänningar hon kan ha till sommaren. Hon behöver inte en till.

Nu ska jag bara hitta ett fint plyschtyg i rött, turkost eller brunt som jag kan matcha till dessa bodys. Ett par byxor kan jag ju sy själv istället för att köpa.

Tror att Theo kommer bli kanon fin i de här bodysarna.

En annan rolig sak med att gå på ett klädparty är att jag fick massor med tips på vad jag själv kan säga och inte bör säga när jag har mina visningar. Nu längtar jag så till min första mykidoo visning! (Första för denna säsongen alltså)


Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Vad fina! :)

2010-03-18 @ 22:10:47
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback