Mykidoo - Nya kollektionen påväg!

2010-03-01 20:42:07
» Kommentarer(0) «




Nu är den nya kollektionsväskan packad och påväg till min brevlåda. Ser verkligen fram emot att se allt som kommit nytt nu till våren.

Är du sugen på att ha en mykidoovisning hemma hos dej tillsammans med några av dina vänner, tveka i så fall inte att höra av dej! Nu vill jag se min kalender fullbokad med visningar under våren. Känner mej laddad till tusen att börja sälja igen. Ska bli skönt att få någon timme då och då för mej själv utan barnen och bara ägna mej åt det jag tycker är bland det roligaste, kläder och mode.

Maila mej eller lämna en kommentar nedan om du är sugen på att se nya kollektionen!
Håll med mej om att det är betydligt roligare att träffas med några vänner och shoppa fina vårkläder än att sitta hemma själv och uggla på snön som faller utanför fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback