Nu ska den väck, min älskade bugga

2010-03-16 13:11:30 Shopping
» Kommentarer(1) «


Idag har jag tvättat klädslar och torkat av vagnen. Ikväll ska det tas kort och sen ska den ut för försäljning... min älskade, älskade Bugaboo. Jag vill verkligen inte sälja den. Men eftersom jag köpt en ny, dyr vagn så får jag stå mitt kast. Denna måste väck.

Jag hoppas att den hamnar hos någon som kommer att älska den och ta hand om den lika mycket som jag gjort.

Dessa bilder togs på premiärturen när vi precis köpt vagnen för lite drygt ett år sedan.




Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Saaaknar vår bugga tokmycket! Vi sålde den i vintras vi .... sakna

2010-03-16 @ 13:42:29
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback