Som en stock

2010-03-07 22:28:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Mira somnade på två röda sekunder i sin nya säng. Nu håller jag tummarna för en natt med mycket sömn. Tänk om det var så här enkelt att få henne att sova i en säng utan själor...lite för bra för att va sant.

Theo är på sitt allra bästa gnäll humör. Han har ätit konstant i dag... eller iaf mycket orftare än vanligt. Jag ska testa att göra en flaska ersättnin gåt honom nu få se om det akn få honom att sova några extra timmar inatt.

Gonatt med er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken fin säng Mira har fått. Precis en sådan jag har kikat på till Leya sedan. Men ännu får hon vänta ett tag till.

Håller tummarna för att natten går super.

Kram

2010-03-08 @ 21:49:49
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback