Som i en hönsbur

2010-03-11 09:45:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har vi sprungit omkring som galna höns hela morgonen. Nu är äntligen allt på plats i resväskor och bil. Bara gullungarna som är kvar att göras iordning. Theo ligger och ammar och är sedan redo för avfärd. Mira har gråtit kontant hela morgonen ovh jag vet inte om hon har fått för sig att vi ska lämna henne ensam hemma eller vad. En aning frustrerande med en tjej som gråter och skiker och ropar konstant när man försöker komma ihåg allt som ska packas. Presenten är med iaf och det är väl det viktigaste denna gången.

Jag är sjukt trött efter att det blev en sen kväll igår. Jag hade hundra grejjer att göra färdigt innan jag fick gå och lägga mej. Har hela tiden en olust känsla att jag glömt nåt. Jobbigt.

Nä ni...nu måste jag fortsätta här. Theo verkar nöjd nu.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas ni får med er det viktigaste och får en bra resa! Vart i Dalarna ska ni någonstans?

2010-03-11 @ 10:13:59
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback