Söndag... en typisk söndag.

2010-03-14 10:33:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Inatt har vi sovit gott hela familjen. Fick även en välbehövlig sovmorgon då morfar gick upp och busade med Mira när hon vaknade.
Om en liten stund ska vi åka och hälsa på barnens farfar.

Vi planerar att åka hem till kvällen, men vi får se hur dagen utvecklar sig. Jag skulle lika gärna kunna tänka mej att åka hem imorgon. Vårt problem är att jag väntar två stora paket och jag är rädd att vår postlåda svämmade över redan i torsdags. Lite pinsamt då grannarna måste ta hand om vår post utan att vi ens bett dem om det.

Tänkte lägga in bilder från gårdagen, men självklart pajade batteriet i kameran i samma stund som jag kopplade in sladden till datorn. Dom kommer senare under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback