Täppt liten kille

2010-03-25 06:58:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vaknade av att sötTheo låg och vände och vred på sig brevid mej. Råkade somna innan jag burit över honom till vaggan efter amningen inatt. Anledningen till att han inte kunde sova var att han var jätte täppt i näsan, stackarn. Nu hoppas jag verkligen att vi får en tid på förmiddagen idag så att han kan få hjälp med att rensa upp i luftrören lite. Ska ringa till vårdcentralen om en halvtimme ungefär och ställa mej i kö. Klockan åtta öppnar telefonväxlarna.

Övriga planer för idag är att åka ner på stan en sväng. Jag har en retur till en butik och böcker som måste lämnas på bibblan. Antar att det kommer vara massa folk i affärerna idag. Lönedag som det är.

Nu ska jag fixa lite frukost till mej och Mira. Råkade väcka henne idag när jag skulle springa upp på övervåningen och hämta näsdroppar till Theo. Hatar att vår trapp knakar så hemskt.
Sova får vi göra en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Och våra golv uppe knakar så man blir knäpp! Går inte att smyga direkt.. :P

2010-03-25 @ 07:46:31
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vi har världens lyhördaste lägenhet så man kan bli tokig! Hoppas han inte blir värre!

2010-03-25 @ 14:03:06
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback