Tisdagen den 9 mars

2010-03-09 07:36:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Även inatt vakande Mira och var ledsen. Som tur var somnade hon om ganska omgående och sov till halv sju. Theo har sovit bra inatt med, så skönt de nätter han hoppar över ett mål mat och bara äter vid femtiden.

Idag ska vi åka hem till en kompis på en liten playdate. Hon har barn i samma åldrar som jag så det är verkligen skoj att ses. Bra att Mira får leka av sig lite också.

Jag har en enorm "Att göra" lista idag. Känns som att det kommer att bli en låååång dag.
På torsdag åker vi upp till dalarna igen. Denna gången för att fira mamma som fyller jämt. Ska bli kul med storkalas. På tal om mamma så är jag otroligt avis på henne och pappa som befinner sig på Cran canaria just nu. Jag vill också ha sol och bad!

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Sådana nätter är underbara :) Vi hade också en sån i natt, hoppas dom fortsätter! Ha en bra tisdag! Kram

2010-03-09 @ 09:41:27
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback