Vi ratar vasaloppet

2010-03-07 09:10:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Våra gubbar sitter och ser på vasaloppet. Trots att jag är en inbiten dalmas så struntar jag fullständigt i fenomenet vasalopp. Ser inget trevligt i att sitta och se på ett 4 timmars skidåkningslopp.

Jag, Emmelie och tjejerna planerar att ev gå på en promenad. Måste ju inviga vagnen! Theo ligger och sover så gott så han kanske mår lika bra av att vara kvar hemma med grabbarna.

Senare idag ska vi hämta en ny säng till Mira. Ska bli spännande att se hur hon kommer att kunna sova i den.

Jag får skriva mer till kvällen när våra besökare har åkt hem igen. Känns som att jag har massor av bilder att lägga ut och annat skoj att skriva om. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback