Vi roar oss själva

2010-03-10 13:35:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Har just plockat upp alla kassar från ullereds shoppingen (Ja, det blev fler än en kasse). Tagt några bilder på fynden har jag också gjort. Lägger in dem här på bloggen till kvällen. Just nu hinner jag inte riktigt det.
Theo ligger här och ammar, Mira sover och lugnet har infunnit sig. Maken är i sthlm och vi är ensamma hemma.

På förmiddagen har vi roat oss med att vara på öppna förskolan. Fick kontakt med två goa mammor, hoppas vi kan fortsätta ses där. Det är alltid lite trist när man flyttar och inte känner någon i närheten. En av mammorna jag träffade idag bor tom granne med oss. Det var lite skoj tycker jag.

Nu när Mira sover har jag planerat att städa lite. Vill mycket hellre sitta här eller vid symaskinen... men jag får ta och göra lite nytta innan jag sätter mej iaf.

Imorgon åker vi som jag berättade tidigare upp till dalarna på kalas. En liten flyktig tanke kom till mej att jag borde börja packa också... men jag skjuter iväg den tanken ett tag till och så nöjer jag mej med att ta hand om tvätten och disken så länge.

Nu har Theo ätit färdigt och jag har inte längre någon ursäkt till att sitta här. Cu


Kommentarer
Postat av: MalinT

Vad Theo börjar bli lik Mira. Syskonlika. Så söta!

2010-03-10 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback