Arg bebis

2010-05-11 20:15:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Theo har verkligen varit på trist humör idag. Gnäll, gnäll och åter gnäll. Men jag har verkligen ingen rätt att klaga, vi har fått en son som är otroligt snäll och nöjd för det mesta. Alla kan vi ha en gnällig dag då och då. Kanske är det den täppta näsan som gör honom ledsen eller kanske en tand som börjar komma fram? Orsaker kan man ju leta i all evighet men huvudsaken är att ju han mår bättre imorgon.

Just nu ligger Theo och ser på Äntligen hemma med sin pappa. Han gör allt för att få se på tv och oavsett hur vi lägger honom så vrider han nacken av sig för att få en skymt. Just nu är jag glad om Theo är glad och några minuter "Äntligen hemma" tror jag inte han far illa av.

Själv ska jag klippa till några mössor nu och sedan se på The Mentalist klockan nio.
Vad gör du ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Edvin är likadan, han vrider huvud jämt dit tvn är.. Försöker vända på honom men han lyckas alltid.. Tror inte Alvin var likadan fast då hade vi inte tvn igång på dagarna nu är det mest barn tv som visas på dagarna..

2010-05-11 @ 20:53:58
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback