Drömmer mej bort till bättre tider

2010-05-13 20:38:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ikväll är ingen rolig kväll. Mira sover fortfarande inte och jag är själv hur trött som helst! Theo sover iaf och det är ju alltid nåt att glädjas över. Just nu är maken nere och försöker natta henne för femtionde gången. Jag har inte ens något hopp kvar att hon kommer att somna.

Samtidigt som att jag är hur trött som helst så kan jag inte låta bli att längta lite efter alla tyger jag beställt. Ni ska få se va fina alla mössor och dregglisar kommer att bli. Nu ska jag bara finna tiden att sätta mej och sy också. Tur att barnen oftast somnar när de ska iaf så att man får någon timme "fritid" på kvällarna.

Nu ska jag sätta mej i soffan med en påse nötter och en tekopp och bara ta det lugnt. Typiskt att det inte går nåt roligt alls på tven.

Kommentarer
Postat av: Annah

Hoppas att hon somnade tillslut!



Kram

2010-05-14 @ 06:51:13
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback