förmiddag ute i skogen

2010-05-01 08:58:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Även idag är jag sådär otroligt trött. Tur för mej att jag har en playdate inbokad. Jag, jenny och barnen planerar en picknick i skogen. Pllocka vitsippor och bara ha det mysigt. Det är väl bara att hålla tummarna att regnet håller sig borta de närmsta timmarna.

Just nu sitter jag och ammar medans Mira springer omkring och hittar på bus på nedervåningen. Maken har redan åkt till jobbet och kommer inte hem förräns efter nio ikväll.

Jag hamnar säkert här igen i eftermiddag. Tills dess får ni ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Vilken mysig dag. Hoppas att inte regne kommer& förstör. Här är det grått och trist. perfekt för en städ & tvätt dag.

2010-05-01 @ 09:26:24
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback