Känner mej som mössen i askungen

2010-05-13 11:50:19 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Har en sydag idag. Just nu blev det en liten lunchpaus då både min och Theos mage kurrade. Theo åt för mindre än 3 timmar sedan och ändå är han hungrig igen. Han måste va i en tillväxt period just nu för han är gnälligare och vill äta mer än vanligt. Vi har tur att han sover nätterna igenom ändå.

Ska strax återgå till min symaskin få se om jag och de jag håller på med blir sams nu när jag är mätt och belåten. Blev nyss så arg att jag kastade det jag satt och sydde på och började om från början. Jag har minsann lite humör jag också även om jag ser så snäll och beskedlig ut. Hihi. 

 

Kommentarer
Postat av: Annah

haha =)



gör om gör rätt.. fniss

2010-05-13 @ 12:29:48
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback