Me&I och lite seghet

2010-05-17 20:21:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


trafikstockning klänning




Har just varit på ett Me&I party. Duktig som jag var så köpte jag inget. Hur mycket jag än vill köpa så har vi inte de pengarna just nu... sen behöver inte Mira fler klänningar även om det fanns många fina. Den på bilden ovan är bara såå tuff till exempel. Det var trevligt att gå på party och träffa några grannar man inte hälsat på innan.

Jag är så ofantligt trött ikväll. Ska slötitta på svenska hollywoodfruar sen ska jag hoppa i säng tidigt! Jag håller tummarna att barnen är snälla mot oss inatt.

Nu är det matdax för både mej och en Theo som går på övertid. (Så kan det bli när man får sova lite för länge på eftermiddagen.)

Ps: Någon som kan förklara vad jag lyckats göra med texten som helt plötsligt blev pytteliten?
 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej färgen jag använde är från Panduro. Tycker att det krävs mycket övning för att få det bra jag har hållt på i över 1 år nu och har lärt mig hur mycket/lite färg som behövs.

2010-05-17 @ 21:17:12
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Jag vet inte vad du gjort med texten men väldigt svårt att läsa eller så är det bara jag som har så dålig syn :)



Själv slocknade jag 20 igår. var helt slut. Fått sova lite bättre i natt.

2010-05-18 @ 06:14:59
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback