Natten - Så gick den

2010-05-13 07:25:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Vi har en fantastisk son som anpassar sig till det mesta utan att klaga. Han sover gott i sitt nya rum. Vaknade en kortis klockan fyra och fick lite mat, jag hade säkert kunna stoppat in nappen istället men vågade inte chansa. Efter maten somnade han om direkt och sover fortfarande. Jag tror han njuter av att inte bli störd.

För storasyster har det däremot inte gått riktigt lika bra. Hon vakande av Theo när han lät klockan fyra men så somnade hon om en stund. Vid halv fem kom hon upp till oss och så knölade hon och vände och vred på sig i 45 min tills hon skrek att hon skulle se på bompa. Inte mycket att göra då förrutom att lyda och sätta på en dvd. Så tidig morgon blev det minsann, men vi fick åtminstone sova fram till fyra.

Nu sitter jag och är sjukt illamående pga av hunger. Kanske tid att plocka fram frukosten istället för att plågas här.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Usch, vilken fas hon kommit in i. Kämpa på... De ändrar rutiner titt som tätt och kan knappast bli sämre. ;)

2010-05-13 @ 08:36:16
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Snygga barntapeter är så jäkla svårt att hitta. Allt är så himla bebis sött att man nästan vill spy :)



Jag är riktigt nöjd med första natten. Gumman åt hela flaskan på morgonen, det fanns inte en droppe kvar :)



Det verkar som om Mira kommer att ha sin period ett tag till. Felicia hade en rolig period, vaknade 3-4 tiden på morgonen och helt omöjlig att söva om. Bara att stiga upp och den höll i sig hur länge som helst!!

Skönt att de gick bra för Theo ialf.

2010-05-13 @ 10:17:48
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Tova

Vad skönt att det gick så bra!! Hoppas ni får en skön helg nu :)

2010-05-13 @ 11:09:57
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback