Shoppingplaner och sovmorgon

2010-05-15 09:49:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag ska jag (ev hela familjen) ut och göra stan osäker. Det är dax att ta tag i barnvälsignelselistan och köpa in allt som behövs inför bakning och dukning. Jag ligger verkligen efter med mina planer inför nästa helg. Låtarna är inte ens bestämda än. Tur att jag har en duktig svåger som lätt övar in låtarna på guran.

Idag var det förövrigt min tur att få lite efterlängtad sovmorgon. Mira sov till halv sju idag utan att vakna en endaste gång inatt. Vilken lycka! Detta efter att hon fick sova middag alldeles för länge igår. Jag blir galen på detta. Går aldrig att säga vad det är som gör att hon krånglar så. Lite otur hade jag såklart ändå inatt. Theo vaknade klockan fyra och ville ha mat, sen piggnade han till efter maten och låg och pratade i åtminstone en halvtimme. Typiskt att han skulle bli pigg när Mira äntligen sov.
Pågrund av min sovmorgon så har jag fortfarande inte kommit in i duschen... så det är väl dax nu antar jag.

Önskar er alla en härlig lördag! (Känns som att det borde va söndag eller tom måndag... vilken lång helg detta blev)


Gosebarnen dricker kvällsvälling

Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

vilken söt bild på bägge barnen =)

2010-05-16 @ 09:36:51
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Mariam

Skönt att du fick sovmorgon för det blev definitivt tidigt idag.

2010-05-16 @ 10:32:53
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback