Trevligt med sällskap

2010-05-25 20:12:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har vi haft besök hela dagen av min vän Louise och hennes dotter. Vi har haft en skön dag tillsammans med barnen. Pga regnet tvingades vi vara inne hela dagen och tog oss endast ut på en liten kortispromenad på eftermiddagen.

Nu sover båda barnen gott. Mira somnade direkt (halv åtta)  i kväll även om hon sov middag alldeles för länge, vilket inte hör till vanligheterna. Du kanske hade rätt om sömnen Louise:)

Nu sitter vi här jag och maken och ser på "Äntligen hemma". Man måste ju hålla ögonen öppna för ev råd och tips nu när man har hus.

Imorgon är det redan onsdag och då ska jag ta en tur ner på stan, besöka bibblan och handla mat.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha jag är grymm på det här med barn utan att veta om det;) hahah!! Men såå mysigt det var, måste vi göra om snaarrtt!! Krama

2010-05-25 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback