Firandet fortsätter

2010-05-27 12:32:12 Mira växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «


Hade tänkt sätta mej och sy lite. Vi ska på kalas idag till Majsan som fyllt ett år och jag tänkte knåpa ihop nåt fint i present. Konstigt nog var mönstret försvunnet och jag hittar det ingenstans. Måste ha varit i en tidning jag lånat på bibblan. Jag som var så säker på att det var mitt eget mönster och att jag hade ritat av det noga. Hur som helst så blev det med andra ord inget sytt utan vi får hitta på nåt annat i present.

Båda barnen ligger nu ute i vagnen och sover. Jag har en stund i ensamhet innan Theo kommer att vakna och vilja ha mat. Står i valet o kvalet om jag ska sätta mej ute och sola eller vara kvar inne och få nåt gjort. Hmm...

Här kommer  iaf bilderna från vår dag hitintills:

Vi började morgonen med paketöppning i sängen. Mira har verkligen fattat att paket är roligt. När vi frågade om hon ville ha paket så skrek hon "Jaaaaaaaaaaa".

 
Av oss fick hon en liten synth, en badbalja med div tillbehör till dockan och ett piknickkit på bricka.
Hon ska också få en Byggare Bob film, men den plockar jag fram i kväll.




Vi har hoppat. Massor!


Vi har fikat på muffins och saft. Härligt i solen! På bilden ser ni också en stol som Theo fick i helgen av sin farfar och Karin. Jätte fin stol med ett tufft flygplan på sitsen. På baksidan är det målat "Theo 2/1-2010".


Här är en rolig film i dålig kvalitet på Mira när hon dansar till sin nya synth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback