Buzzat decubal

2010-11-25 11:21:20 Shopping
» Kommentarer(1) «




Den senaste kampanjen jag varit med i genom buzzador är en kampanj med decubal. Jag har fått testa en handkräm, en ansiktskräm och en kräm för läpparna och extra torra ställen på kroppen (tex. armbågar, nagelband osv.).

Läppbalsamet tycker jag var jätte bra! Sjunker in bra i läpparna och håller dem mjuka och sköna länge. Mycket bättre än vanliga lipsyl som finns att köpa.

Handkrämen gillade jag inte lika mycket. Den är parfymfri men luktar stjärtsalva (typ zinksalva eller liknande) och jag tycker man blir ganska kladdig ett tag efteråt av den.

Ansiktskrämen var däremot bättre. Skulle dock önska en god doft på den men annars tycker jag att den återfuktat min torra hud väldigt bra.

Decubal är speciellt utvecklad för den skandinaviska extra torra huden. Decubal erbjuder många krämer för hela kroppen och de jag testat är bara ett axplock av vad som egentligen finns.

Läppbalsamet kommer jag att fortsätta köpa och den vill jag verkligen rekommendera till er med torra läppar!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

jag har hört av många att just läppbalsamet ska vara super bra.

2010-11-25 @ 12:41:05
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback