Bvc koll - 10 mån

2010-11-03 13:02:18 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(1) «


Det blev en tur till bvc ändå. Eftersom ingen av dem har feber så ska förkylningen inte smitta längre, så jag bestämde mej för att åka. Min syster tog hand om Mira medans jag var in med Theo. Det visade sig att han gått ner 200-300 gram bara sedan i fredags. Kändes inte så bra. Det är skönt att han har lite att ta av.
Eftersom han gått ner lite så följde han inte sin kurva riktigt... men han kommer nog ikapp så snart han börjar äta igen.

Nu väger iaf Theo 10 mån 10,7 kg och är 78 cm lång.
Han drar st 80-86 på kläder nu. Snart får jag inte handla på babyavdelningen längre. Lite sorgligt måste jag säga.

Just nu ligger mina två små änglar och sover. Jag funderar på att göra detsamma faktiskt. Ska bara äta lite först. Med det matkrånglet vi har just nu så får jag aldrig i mej nåt själv, därför gäller det att passa på när jag har en lite lugn stund.

Kommentarer
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

man hinner när man har en bebis som sover. gäller att vara effektiv :) Pratade desutom i telefon samtidigt och då tänker man inte på vad man gör.

2010-11-03 @ 13:25:22
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback