En liten vink

2010-11-07 19:53:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Här är det fortfarande krassligt. Jag fattar inte att vi inte blir bättre. Mira hade ingen feber när hon vaknade men fick framåt eftermiddagen högre temp igen. Både jag och maken hostar och har hemsk halsont och huvudvärk.

Jag smet iaf iväg en sväng på eftermiddagen till apoteket och mataffären. Det behövdes fyllas på i både kylskåp och medicinskåp. Känns ju helt sjukt att behöva lägga flera hundra på mediciner när vi "bara" är förkylda. Det var lite skönt att komma ut en sväng och låtsas vara frisk för en stund.

Mira gick och lade sig tidigt ikväll, medans Theo fortfarande leker rövare. Jag hoppas han vill gå och lägga sig snart han med.

Jag planerar att lägga ut några tradera objekt under kvällen eller imorgon. Förutom det så blir det en lugn kväll i soffan.

Hoppas ni haft en rolig helg och att ni är laddade inför en ny vecka imorgon.


Syskonen bus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback