Ett bamsehopp i utvecklingen

2010-11-19 18:23:28 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «


Fredagkväll och vi är ensamma hemma jag och barnen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Om Mira följer sitt vanliga mönster så kommer hon nog att vara uppe till nio- tio ikväll. Tur att Idol är ett ganska barnvänligt program... vi får sitta i soffan hon och jag och titta på det ikväll.

Just nu står kycklingen i ugnen och det blir en liten familjemiddag innan maken åker iväg.

Hjälp va mycket Theo hållt igång idag. Nu drar han sig upp mot det mesta men är ganska rädd för att sätta sig ner själv, så när han vill ner igen gråter han tills man hjälper honom ner. Igår tog vi fram gåvagnen och jag tror att han legat vaken i natt och övat gång för idag går han mycket bättre steg än någonsin. Konstigt att utvecklas så bara över en natt. Idag när vi skulle gå ifrån öppna förskolan överraskade han mej med att börja vinka när vi sa hejdå till personalen. Hade ingen aning om att han viste att man skulle vinka hejdå:)
En liten tand upptäckte jag också imorse vid tandborstningen. Kanske svaret på hans vakennätter??? 
 
Ja, det var en liten Theouppdatering:)

Nu ska jag hoppa i duschen innan vi tar kvällen här hemma. Trevlig fredag önskar jag er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback