Fredagkväll i soffan

2010-11-12 20:00:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag hinner inte kika in så länge.

Vi har besök av min syster och min mans bror. Dom har käkat kvällsmat här och snart vankas det IDOL och sedan film. Kommer inte ihåg vad filmen hette... men den är nog lite sådär halvbra skulle jag tro bara av att se på fodralet. En halvbra film är bättre än ingen film alls iaf.

Jag har just utkämpat en kamp med Theo som bestämt sig för att sova behöver man inte göra när man är 10 mån. Jag tyckte att det var dax för honom att sova när han inte lagt igen sina blå på över fem timmar. Observera att det var killen som orkade vara uppe max en timme i sträck förra veckan.

Hoppas ni har en mysig fredagkväll. Plocka fram chipsen nu och njut med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback