Gravid!?

2010-11-13 19:06:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu är det kvällen... vi har städat och fixat hela dagen. Barnen har varit på uruselt humör och vägrat sova middag båda två. Nu sover de iaf båda två och det tackar jag ödmjukast för.

Maten står på spisen och jag hoppas vi snart kan slå oss ner i soffan jag och maken.

Jag mår fortfarande inte alls bra. Blir jag inte bättre får väl även jag göra ett besök till farbror doktorn. Tack för era kommentarer i föregående inlägg. Tror dock inte att det är hjärnskakning då jag inte slog i huvudet. Däremot fick jag ont i nacken efter mitt fall i trappan om det nu kan ha något med huvudvärken och yrseln att göra? Gravid är jag INTE! (Tack o lov för det) Nej, det får minsann räcka med två små troll här hemma för tillfället.

Hoppas ni också har en mysig lördagkväll.

Kommentarer
Postat av: marie

tänkte på borelia som många ggr ger liknande symtom. vet du om du haft ngt fästingbett? mvh marie

2010-11-13 @ 21:26:30
Postat av: Mariam

Bra. Ska ni ha fler så får ni allt vänta på oss. Vill gärna vara hemma samtidigt igen. :)

2010-11-14 @ 10:36:49
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, hoppas du mår bättre snart!



Tuva gillade scarfsen, så de var toppen! Hon invigde den med grodor igår när vi åkte in till stan. :-)



Helt suveräna, vi är jätte nöjda!

2010-11-14 @ 12:08:16
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback