Helg

2010-11-06 09:26:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Skulle jag lägga upp en bild på hur jag ser ut just nu skulle ni bli rädda för mej... eller för det första skulle ni inte se mej överhuvudtaget för jag är så otroligt blek och nästintill genomskinlig.

När barnen vaknade klockan sex i morse ville jag bara ställa mej i ett hörn och gråta. Jag kände mej som överkörd av en ångvält med migränhuvudvärk, rinnande näsa och öm kropp. Ja ni får ursäkta men jag tänker faktiskt tycka lite synd om mej själv.

Idag borde jag fixa med enorm tvätthög... eller så får det vara till på måndag. Det är ju ändå helg och vi är sjuka. Sy ska jag iaf göra när jag får lite tid. Förhoppningsvis när barnen sover eller om maken kan ta med sig dom ut en sväng i eftermiddag.

Hoppas ni har en skön allahelgonahelg. En helg då vi alla får tänka lite extra på våra nära och kära.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Åh, gumman, hoppas du piggar på dig snart igen.



Sv: Jackan kostade 349:-. Tyckte också den var superfin (såklart eftersom jag köpte den). Lillan tyckte den var "myssig" :) Söthönan!



KRAM

2010-11-06 @ 09:38:55
URL: http://www.ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback