Öppna, bvc och annat

2010-11-24 13:03:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag bestämde jag mej för att inte gå till öppna förskolan...tills det att Mira började slå på Theo bara för att hon var uttråkad. Då bestämde jag mej för att vi nog skulle gå dit ändå. Efter att ha skottat av bilen (tog en kvart!) så kom vi äntligen iväg. Det var kul att komma dit och sjunga lite även om Theo var vädigt trött. Jag brukar alltid försöka hinna med att ge Theo en burk med mat innan vi åker hem så att han kan sova direkt vi kommer hem sedan. Idag när jag satt och matade honom blev han helt plötsligt akut trött. Han började gråta och var sedan nästan otröstlig. Kan säga att jag var rätt svettig innan jag fått på bägge kläderna och satt in dom i bilen. Theo sov innan jag startat bilen och kört iväg hemåt.

Om en stund ska Theo väckas och sedan ska vi åka ner till bvc på en 2½ års koll av Mira. Ska bli roligt att se hur mycket hon väger och mäter nu. Även Theo ska vägas eftersom han gick ner så mycket när han var sjuk. Ska bli intressant att se om han kommit upp på sin kurva nu när han börjat äta igen.

Nej, nu måste jag ta tag i oss här hemma och fixa lite innan vi ska åka. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback