Öppnis och liten videosnutt

2010-11-15 14:08:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Mitt huvud mådde bättre imorse så vi gjorde oss iordning ganska snabbt och åkte till öppna förskolan. Mira verkade glad över att få klomma iväg och leka, sjunga och fika. (Även om hon bröt ihop några gånger när hon inte kunde acceptera att alla grejjer inte tillhörde endast henne)
Theo lyckades trots att han inte fick sova någon förmiddagslur hålla sig både nöjd och glad. Han ålade omkring från rum till rum och verkade trivas bra.

Nu sitter jag och Mira och tar det lite lugnt medans Theo sover middag. Mira ville inte sova något idag, vilket jag inte tycker gör så mycket. Igår fick jag lov att ha henne uppe till klcokan 22 innan hon somnade. Om hon inte sover någon middag idag kanske hon somnar lite tidigare ikväll istället.

Jag har suttit och packat mössor och traderavinster. Ska försöka få lite postat redan ikväll så snart maken kommit hem.

Känner att min huvudvärk börjar komma krypandes nu. Hoppas det inte blir lika illa som igår.

Bjuder på ett litet videoklipp där Theo övar på att säga Tack.


Kommentarer
Postat av: Petra

Oj vad söt han är!! Hoppas din huvudvärk håller sig lugn idag. Jag hade oxå grym huvudvärk igår kväll blev så rädd... ja man tänker ju på havandeskapsförgiftning osv... men jag hade inga andra symptom. Kramar

2010-11-15 @ 16:41:56
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hej vännen! Så kul att d går bra med mössorna. Har haft fullt upp i helgen så jag har inte kunnat läsa bloggen så mycket. Men jag ser att du inte mått så bra, hoppas att d går över o att du får tillbaka krafterna o orkar mera denna vecka. skulle vara kul att pratas vi snart. Kram!!!

2010-11-15 @ 18:28:03
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback