söndagkväll efter jobbet

2010-11-21 22:01:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Sjukt kul det var att jobba idag. Konstigt vad huvudet är bra ibland, det trycker bort information man inte behöver för tillfället, sedan när det blir acktuellt så plockar hjärnan fram informationen igen. Det gick bra med både kassa och kunder. Visst fick jag fråga en del, men så får det väl vara efter mammaledigheten, eller?

Efter jobbet var vi hem till några vänner som haft barnvälsignelse för sin lilla dotter idag. Maken och barnen var till kyrkan på förmiddagen medans jag gjorde mej iordning för jobbet. Jag hade tur som hann fika på tårtan iaf;)

Vi har precis fått Mira att somna och nu är det bara att hoppas på en lugn natt. Theo somnade i bilen vid halvsju tiden när vi åkte hem från våra vänner... känns som att han kommer att vakna i natt eller väldigt tidigt imorgon. Återstår att se.

Nu ska jag återgå till att titta på Beck. Kul med ett "avsnitt" jag aldrig sett förrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback