Städa städa varje fredag och så varje jul....

2010-11-27 10:53:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag ska jag julstäda och pynta här hemma. Har ingen vidare lust men det är bara att ta tag i det helt enkelt. Har dock lite svårt att komma fram till hur jag ska lägga upp det hela. Theo sover just nu och förhoppningsvis sover han i 2 timmar till. Jag ska städa, pynta, byta gardiner och sy mössor på den tiden. Eller, jag inser ju att jag inte kommer hinna allt det. Därför måste jag nu försöka prioritera vad som är viktigast. Borde klippa ut mönstren till mössorna, för det kan jag inte göra när han är vaken. MEN, jag har mer inspiration till att städa och då borde jag kanske passa på att göra det istället.

Ni hör ju vilka bamse problem jag har.

Jag och Theo är iaf ensamma hemma idag. Jag hoppas att han är snäll mot mamma så att jag får mycket gjort.

Nu är kaffet snart slut... Antar att min paus också är det.

Måste bara tillägga att det är fantastiskt väder idag. Älskar att städa när solen skiner för allt ser så mycket renare och finare ut då.

Har du adventsstädat ännu?


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Jag gjorde det igår. så himla mysigt.

2010-11-27 @ 14:43:00
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback