Tisdag förmiddag

2010-11-02 11:42:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Friska är vi tyvärr inte än heller. Mira har kvar sin feber även om den inte är speciellt hög. Theo hostar och rosslar. Vi har tid på bvc imorgon. Jag funderar på att gå dit med Theo och höra om de tycker att jag ska ta honom till vårdcentralen igen. Trots penecilin så tar han sig fortfarande om öronen och är i samma "skick" som tidigare bara det att han inte har feber längre.

Själv har jag hemsk huvudvärk idag (Kan bero på att jag inte sovit alls inatt).

Jag är trött på att sitta inne och hade hoppats på att vi skulle kunna ta en tur ut idag... tyvärr blir det inte så.

Just nu sover båda barnen, men Theo kommer nog att vakna vilken sekund som helst. Jag lyckades inte tajma dem så bra idag.

Ikväll ska jag sy några mössor och så hoppas jag kunna ta mej ner till centrum och hämta ut ett paket med tyger.
Ja, det är ju inte direkt så att jag är sysslolös. Både hem och barn sysselsätter mej rätt bra... Det är nog bristen på luft och vuxet sällskap som gör mej trött och sällskapssjuk. Imorgon måste vi vara på benen igen. Jag siktar på att få gå till öppna förskolan åtminstone på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback