Ut i frihet

2010-11-12 12:12:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Jag och Mira har precis kommit hem från öppna förskolan. Jag förklarade oss friska idag och så gav vi oss iväg ut en sväng. Fy va skönt det var att komma ut och träffa lite folk. Få prata en stund och se Mira leka med barnen. Man blir lite smått skogstokig av att vara hemma och sjuk så här länge.

I eftermiddag ska jag och Mira förhoppningsvis åka ner till syrran en sväng. Tänkte muta med fika om vi får komma och våldgästa henne. Men innan dess blir det lunch och förhoppningsvis lite sova för mira.
Om ni undrar vad Maken och Theo gör idag så är svaret sover och softar. Ibland behövs det en fader- son-dag:)

Tänk att det redan är fredag igen. Veckorna rullar på i rasande fart. Vet ni om att det bara är 6 veckor kvar till jul!?

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Börjar bli dax att köpa julklappar om inge annat fundera ut vad barnene ska få.

2010-11-12 @ 13:05:05
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Ojdå så kort till kvar till jul?! Ajdå som tiden springer iväg.

Ja jag gillar oxå overallen skarpt , precis den är inte så klumpig som alla andra.

Men tyvärr verkar det som att jag måste skicka tillbaka min. Snyft. Lukten vägrar försvinna. Har ju försökt med allt tycker jag.



Tusan oxå nu åkte ju lillan till sin pappa över helgen, men du kanske kan sy efter hennes ålder?

Önskar det lila tyget med stjärnor. Får namnet Cornelia plats? Gärna en prinsess krona där bak.

Underbara mössor du har verkligen.

Min tjeja e 4 1/2 år gammal.



Kram på dig

2010-11-12 @ 13:25:07
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Spännande!! Kan knappt bärga mig =)

[email protected]



Kram

Trevlig helg

2010-11-12 @ 14:26:14
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

La till din länk på min blogg. Hoppas att det var okej? Annars tar jag bort den direkt?

Kram

2010-11-12 @ 15:00:55
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback