Ute i snöyran

2010-11-23 15:37:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Jag vet inte om jag var en dum, rolig eller puckad mamma som tog med mej de små ut i snöyran. Mira lurade mej när vi stod uppe i hennes rum och kikade ut att hon ville leka ute själv. Ungefär 5 min var hon ute sen ville hon att lillebror och mamma också skulle komma ut. Theo som nästan somnat i sängen fick vackert komma upp igen och läggas ut i vagnen istället.



Vi tog en liten promenad runt kvarteret (det räckte för att jag skulle bli helt slut!)



När Theo somnat roade jag och Mira oss med att skotta gården. Inte så kul med nödvändigt. Jag hoppas få en extra kram av maken ikväll då det egentligen är hans uppgift. (Säg inget till honom om att jag sagt att det är hans uppgift, han kanske inte vet om det själv)



När vi kom in igen tyckte jag att vi gjort oss värda en varsin kopp med hemmagjord varmchoklad. Mums!



Kommentarer
Postat av: Petra

Brr såg kallt ut.Men mysigt. Här nere får vi allt vänta på snön.

=(



Mysigt med chokladmjölk. Så söt hon är!

KRam

2010-11-23 @ 19:26:25
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback