Vad?

2010-11-29 21:47:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Jag har en sån där konstig känsla av att det är något jag glömt. Något jag skulle göra som jag inte har gjort. Hatar den känslan!

Jobbet idag gick kanon. Det är verkligen jätte kul att komma iväg och jobba lite. Fast jag ska erkänna att det är svårt att inte tänka på dem där hemma. Finns ingen gång man blir så sugen på att pussa på de små liven som när man är på jobbet och verkligen inte kan rymma iväg hem. Det var första gången som Theo var ensam med syrran idag. Det hade gått kanonbra. Duktiga pojken. Tur att han bara är mammig när han vet att jag är i närheten.

Nu ska jag koka mej en kopp glögg. Jag hade köpt en ny smak av blossas glögg i söndags som vi skulle fira första advent med att smaka... men den glömdes bort mitt iallt. Nu är jag så nyfiken på om den är god så jag måste ta en liten kopp.

Gonatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback