Vintertjej i gekås overall

2010-11-10 10:04:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «





Mira i sin nya fina overall som jag köpte på gekås. Jag är mycket nöjd med köpet även om den är lite stor än så länge.

När vi satt vid frukostbordet igår så sa jag till Mira "Mira, titta ute! Det snöar!
Mira svarar då "Gå ut mamma, ta bort snö"

Vad hon menade med det vet jag inte riktigt, men till viss del håller jag med henne. Jag gillar inte vinterhalvåret. Jag är ingen snömänniska alls. Men det är roligt de stunder man är ute med barnen och man ser hur det riktigt skiner i ögonen på dem. För att det med barnaögon sett är roligare med snö än höstrusk det kan jag förstå.

Jag och Mira smet ut en sväng igår. Det blev nog dagens räddning. Hur underbart var det inte att få lite frisk luft och snö i håret efter x antal dagar inomhus. Får nog bli en favorit i repris i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Vi har en likadan från Gekås. tycker den är kanon!

2010-11-10 @ 19:34:00
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Ja jag ska mäte hennes huvud ikväll. Tänkte betala den den 20 om de går bra? Har oxå en sådan overall till min dotter. Exakt sammma från gekås. Super bra. men luktar er oxå? Min stinker så starkt. Inget hjälper så funderar på att skicka tillbaka den. De måste vara impregneringsmedlet som dom har impregnmerat den med som luktar. Ringde dit idag och dom sa att jätte många hade skickat tillbaka just den. Synd för jag gillar den skarpt. Dottern oxå.

Kram

2010-11-11 @ 13:06:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback