Bara mina egna tankar som ekar

2010-10-18 10:50:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag sitter här och njuter av en kopp kaffe och en stunds tystnad.

Än så länge är skillnaden mellan att ha ett barn eller två barn här hemma enorm! Va mycket fortare morgonrutinerna går när man slipper tvåårstrotset. Va mycket tystare det är i huset är min sångfågel är borta. Va mycket tråkigare det är när Theo sover. Va mycket ensammare det känns i huset.

Kanske jag kan läsa ur någon av mina tre lånade bibblanböcker denna veckan. Kanske hinner jag klippa till och sy några beställningar redan idag.

Va konstigt det känns att ta en klunk av kaffet och inte samtidigt höra orden man alltid annars hör "Mia också smaka kaffe". Jag saknar dej redan stumpan. Hoppas att du har det bra med alla barnen hemma hos mormor.



Utan er är jag halv. (Bild från när vi åkte upp till dalarna i fredags)




Ni missar väl inte min tävling här på bloggen där du kan vinna en canvastavla!?
Klicka in dej HÄR och tävla med detsamma.



Kommentarer
Postat av: Mariam

Förstår att det måste kännas lite konstigt med bara ett barn men njut! Det måste vara speciellt även för Theo att ha mamma helt för sig själv. Ibland tar Daniel med sig Noah och åker och storhandlar o den 1,5 timme brukar vara hur mysig som helst, bara jag och Simon. :)

2010-10-18 @ 18:59:53
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback