En bra fredag

2010-10-01 21:55:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


I eftermiddag ringde min svåger och frågade om han fick komma förbi och roa oss. Hans besök togs tacksamt emot. Mira vaknade nämligen på fel sida efter middagssömnen och grät tills det att hennes lekkompis dök upp. När barnen somnat satte vi oss och såg på Idol och nu har han precis lämnat mej ensam.

Under morgondagen ska jag hämta en ny soffa som vi ska köpa av ett par vänner och sedan ska vi besöka svågerns nya lägenhet och hämta ett släp som tillhör mina föräldrar. Dagen kommer nog att gå fort känns det som... och efter morgondagen är det sedan söndag och då kommer maken hem igen.

Mira blev lite ledsen i morse när hon kom upp och pappa inte låg på sin plats i sängen. Hon har även fått för sig att bara pappa får byta hennes blöjor, så vi har haft ett antal slagsmål om det idag jag och Mira.

Nu ska jag snart hoppa i säng och hoppas att jag får sova gott hela natten.
Trevlig helg önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella ♥

Håller tummarna för en bra natt och att du vaknar utvilad :)

2010-10-02 @ 00:12:27
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback