Enbarnsförälder i några dagar

2010-10-13 21:26:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Idag har jag hållt igång precis hela dagen. Känns inte som jag att jag suttit still i många minuter. Jag lovade mej själv att inte göra nåt efter klockan nio. Inte ens gå in på internet eller blogga. Nu är klockan 21.17 och jag sitter ändå här. Jag hann inte med det jag skulle innan klockan nio helt enkelt.

Imorgon kommer svärfar med fru hit. På fredag åker vi upp till dalarna. På lördag är det bröllop.
Nästa vecka ska Mira stanna uppe i dalarna själv med mina föräldrar. De kommer med syrrans flyttlass i nästa fredag och tar då med sig stumpan tillbaka till stan. I fem dagar ska vår stora tjej vara borta från oss. Det kommer hon tycka är hur kul som helst. Undra om vi kommer att kunna njuta eller bara sakna???

Det jag vill komma fram till är att vi med andra ord har lite fullt upp nu i helgen:)




En fantastiskt söt bild på Sessan från vår photoshoot i dag.
Fler bilder kommer när jag får några fler minuter över.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh, vilken underbar bild!

2010-10-13 @ 22:50:41
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hej tjejen! Kul att ni snart kommer...hoppas vi hinner ses något=) Vi har kalas för Lilly på fredag eftermiddag/kväll. Om ni vill får ni ju såklart komma. Kl.16.30 börjar d. Inge märkvärdigt...korv m bröd o kladdkaka står på menyn=)

Känn ingen press, bara ett erbjudande=)

Plus att om du har några klänningar med så kan jag ju titta på dem då=)

Kram!!!

2010-10-13 @ 23:02:11
Postat av: Emelie

Ja Gud vad söt hon är. Hur gammal är hon? Jag är själv tvåbarnsförälder och att bara ha två händer lediga på en och samma gång är semester ibland. Det kommer att gå så bra för er tjej (kanske lite värre för er) men försök att njuta. Det är en nyttig känsla att sakna:)



2010-10-14 @ 08:44:27
URL: http://mammaemme.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Verkligen en jättesöt bild på en supersöt tjej =)

2010-10-14 @ 08:53:28
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Linda

kan inte kommentera ovanstående inlägg. men vilken fin overall.

Och söta barn såklart;.)

2010-10-14 @ 11:12:39
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback