Inte humant

2010-10-09 07:02:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag var vi nog uppe först av alla. Eller kanske är vi fler tappra föräldrar som går upp vid kvart i fem en lördag? Mira kunde dra sig i vår säng en stund iaf, så gå upp på allvar behövde vi inte göra förrän sex. Med planer på bröllop, barnvakt och en lång dag framför oss, känns det inge vidare att vi alla vaknat så tidigt. Det finns risk att Mira är kinkig hela dagen. Mitt tålamod när jag är trött ska vi inte prata om och maken kommer förmodligen inte heller att orka så mycket.

Nu tjatas det om frukost så jag ska väl logga ut härifrån nu. Vadå vila?

Kommentarer
Postat av: Annika - Vildes mamma

Blev oxå väckt ryysligt tidigt idag.... Gääääsp! Så nu har vi precis vilat "fömiddag" på soffan. Man får vara glad för det lilla, men inte blev jag piggare av det. Hoppas att ni hittar lite reserv-energi för att ha det riktigt trevligt på bröllopet, och att ni kanske får en liten sovmorgon imorrn ;-)

2010-10-09 @ 09:03:14
URL: http://leovilde.wordpress.com
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Ja du vila jag jag tänkt göra när barnen flyttar hemifrån. Synd att inte mina barn flyttar hemifrån så tidigt som jag gjorde. Jag var bara 16år när jag flyttade.



Hoppas ni får det mysigt på bröllopet trots lite sömn.

2010-10-09 @ 09:38:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback