Inte lätt alltid

2010-10-27 19:13:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Lillskrutten har fortfarande hög feber. Nu har jag äntligen fått båda i säng. Det var guld värt att min syster kunde komma och hålla mej sällskap se sista kritiska timmarna innan kvällen. Jag hade aldrig fixat middagen utan hennes hjälp. Theo var helt förkrossad stackaren. Jag är inte van att se honom sjuk, så mammahjärtat värkte lite extra.

Ikväll är det greys, men jag borde försöka få några mössor färdiga också. Jag hade planerat att göra dem idag när barnen sov middag och imorgon när de sover middag, men jag lyckades inte tajma dem båda idag pga av att Theo inte mår bra o lär nog inte räkna med att få något gjort imorgon heller.

Usch jag är också helt slut. Det tar på krafterna att ha någon klistrad mot sig en hel dag och en gnällig tjej vid sidan av. Hjälp mej hålla tummarna att Theo blir feberfri under natten och att vi får sova allesammans.


Kommentarer
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Jag ska hålla tummarna. Det tar verkligen på krafterna att ha någon i famnen hela tiden.

2010-10-27 @ 19:56:14
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller mina tummar!!

2010-10-27 @ 21:32:44
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback