Kaos

2010-10-25 09:00:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Detta har hitintills varit en galen morgon. Barn som vägrar äta och skriker och gråter om vartannat. Att jag fick lite frukost i mej till sist var ett under.
Nu är mina planer att få oss redo för öppna förskola inom en timme. Theo är som sagt jätte grinig idag så jag hoppas verkligen att han för allas skull somnar i vagnen påväg till öf.

Övriga planer för dagen är att ta sig ner till bibblan och lämna böcker som det är sista dagen på idag. Mer än så kommer vi nog inte att hinna med idag. Det tar sin lilla tid allting med två busungar.

Dax att ta tag i detta nu. Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlar/ tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny braig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/10/tant-lottar-ut-en-valfri-troja.html



Ha en toppendag =)

2010-10-25 @ 12:40:25
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback