Klätterapan och lång bilfärd

2010-10-17 22:50:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «







Nu har vi kommit hem igen. Tyvärr med ett barn mindre än vanligt. Mira ska leva loppan hos mormor och morfar denna veckan. Jag undrar hur lugnt och skönt jag kommer att få det i veckan? Med tanke på bilderna ovan och att Theo börjat klättra och ha sig så skulle jag gissa på att det ändå inte blir så jätte lugnt. Men lite lyxigt kommer det att bli när jag bara har ett barn att ta hand om. Jag hoppas att Theo kan njuta lite av att ha mamma för sig själv också och inte bli bara gråta över att det är tråkigt när storasyster är på vift. Sist han var själv blev han uttråkad på bara någon timme.

Vi har haft en toppen helg, fullsmockad som vanligt när man är uppe. Därav mitt icke bloggande.

Resan hem gick bra och Theo sov nästan hela vägen. Både jag och maken hade huvudvärk och var väldigt trötta men vi körde halav vägen var och det funkade bra. Nu sover mina grabbar på nedervångingen och jag ska väl också gå och krypa ner brevid dem. Har lite svårt att somna direkt jag kommer hem på kvällen... måste varva ner lite... och det har jag väl gjort nu tror jag.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Hej. ni får säkert en mysig helg. kikat i min inbox men inge mail från dig..

2010-10-18 @ 06:43:29
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback