Lite tidigt

2010-10-02 07:15:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Det blev en tidig morgon idag. Mira kom in till mej redan halv sex. Jag lyckades få henne att ligga tyst till strax efter sex då hon ville gå upp. Ganska snart väcktes även Theo då Mira kom på att pappa var borta och blev jätte ledsen. Imorgon får hon äntligen träffa pappa igen, jag tror att det blir ett kärt återseende.

Nu låter det som att barnen blivit hungriga så det är väl bara att resa på sig och försöka starta dagen.

Det blir nog några tunnor med kaffe idag!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Noah vaknade vid fem imorse så jag gjorde faktiskt som man inte får - jag bar in honom till oss och så sov vi alla vidare till halv åtta. Utöver det så tog Daniel dem då så jag fick fortsätta sova till nio. Mycket behövligt och väldigt skönt.



Vart är Micke förresten? Har du varit själv länge med barnen? Hur har ni det imorgon eftermiddag? Hinner vi ses lite med barnen? Kan nog vid två.

2010-10-02 @ 09:46:49
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback