Missa inte denna chansen!

2010-10-01 13:36:40 Syhörnan
» Kommentarer(0) «


Inväntar massa nya fina tyger!

Följer paketet med spänning. Just nu är statusen "transporteras". Åhh, vill ju ha dem innan helgen! Massor av beställningar som ligger och väntar. Vad ska jag annars göra i helgen när maken är borta??? Övriga beställningar med tyger jag har hemma är redan färdiga.

Någon som funderar på att beställa och som vill ha snabb leverans!?

Beställ idag och ni har mössan i lådan på måndag!

Någon!???

Turkos Jersey med turkosa stjärnorRosa Jersey med rosa stjärnorLila Jersey med lila stjärnor
Stjärnor i massor är påväg. Fina va!?

Följ mina uppdateringar på min syblogg.
mirasmamma.blogg.se/syblogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback