Trettioförsta oktober

2010-10-31 21:50:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vi har haft en mysig dag idag med våra vänner. Jag och Emmelie har varit hemma med sjuka barn medans grabbarna roat sig med bowling och att servera kaffe och bullar i kyrkan.

Mira har haft feber hela dagen. Stundtals har det inte synts på henne att hon varit sjuk medans hon andra stunder varit både ledsen och hängig. Tempen visade mitt på dagen på 39 grader och då var hon inte så pigg lilltösen.

Att ha två trotsiga bestämda tjejer i huset är inte alltid så lätt. Speciellt inte när de båda får för sig att just den där grejjen är min. "Min", "mitt" och "jag" är ord som använts flitigt idag.

Theo har varit väldigt mammig och knäig. Kanske tog han igen att jag var borta hela dagen igår? Jag hoppas att de båda är piggare imorgon när jag ska vara ensam med dem igen.

Kommer att bli tomt i huset när våra vänner åker hem igen.

Nu ska jag vara lite trevligt och joina gänget i soffan. Hej hopp!



Ps: Vinnare av tävlingen jag haft på bloggen utses imorgon. Har inte haft tid att dra någon under helgen... men jag har inte glömt er.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha nä jag känner igen det där. Leya och hennes jämngamla kusin leker fint och tufft ;.)

kram

2010-11-01 @ 13:31:46
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback