Höstdag eller ska man säga vinter nu?

2010-10-26 21:24:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Roligt att så många kommenterat min nya kjol och att ni tyckte den var fin. Tack!:)
På tal om kjol så har jag beställt hem massa tyger idag! Hoppas ni kommer gilla de tyger jag till sist valde.

Idag har vi varit utan bil så därför blev det en hemmadag med barnen. Theo har inte alls varit glad idag så det var nog tur att vi var hemma tror jag. Innan läggdags hade han närmare 38 i temp så kanske är det feber på gång?

Mira krånglar massor nu när hon ska sova. Den trevliga braiga fasen höll inte så länge tyvärr. Varför ska det alltid vara så? Varför kan de bra faserna inte hålla i sig lite längre? Ikväll somnade hon iaf innan nio vilket var ett bra steg jämfört med gårdagen.

Vi var en sväng till lekparken jag och barnen. Jag passade på att fota lite. Titta och njut!


Äntligen en bra bild på de två små gaddarna.


Syskonbus i backen


Mira kastar löv


Min fina flicka!

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Oja, de är verkligen inte lätt att få på de kläderna nu när de börjar bli äldre.

Och det blir väl inte lättare?

..och sen "kan de själva" hehe!



Tack så mycket. Den andra tävlingen är igång nu om du är intresserad.



Ha de fint! Kram

2010-10-26 @ 22:08:56
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Vilka underbara bilder på dina söta !

2010-10-27 @ 10:36:01
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Petra

Härliga höstbilder,ja vad säger man det är ju svinkallt o frost ute:)kram

2010-10-27 @ 11:18:22
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja absolut, har inte riktigt bestämt mig än om jag ska gå. Tycker det är så svårt att planera ett halvår i förväg :-) Har du bestämt dig?

2010-10-27 @ 12:09:25
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så roligt med tänder eller???=) Det kan ju vara ganska krävande också...Men de var hemskt söta på bild=)

2010-10-27 @ 12:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback