Vinterklädes provning

2010-10-25 20:06:31 Shopping
» Kommentarer(0) «


 

Idag "tvingade" jag mina kära barn att prova vinterkläder.
I somras när jag var till Ullared/Gekås så fyndade jag denna lila skiddress till Mira för ynka 70 kr. Jackan som Theo har på sig kostade 30 kr. Kommer passabra i vinter. Miras dress är lite stor, men hon har fjolårets dress som hon kan ha i början av vintern och sedan denna i slutet av vintern.



Här ser ni godingarna med Miras vinterkläder från förra året.
Den tvådelade dressen kan Mira ha även i år. Skönt.

   
Denna polarn o pyret overall hade Mira när hon var drygt 1½ år (alltså förra året)
Den passar Theo bra nu i vinter. Stora grabben som redan kan ha st 86. Polarn är ju ändå kända för att vara ganska stora i storlekarna tom.

Det enda som behövs nu är en overall till Mira också. Hoppas hitta någon på Gekås i helgen. Annars får det bli stadium eller nåt.

Vinterkläder - check

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback